Blog

ONLINE MARKEDSFØRING DER SKABER SALG

BLOG

SEO / DIGITAL STRATEGI

 

Forstå SEO på 5 minutter

 

SEO er ikke noget en 18 årig, pizza spisende og cola drikkende IT nørd klarer med link building henover en weekend. SEO er til gengæld, når det er udført korrekt, den bedste og billigste markedsføring der findes.

 

Googles succes i Danmark er så stor at de samlet set, når man medtager Google ejede Youtube, at de samlet set sidder på knap 98% af alle søgninger herhjemme. Grue......

 

Hvorfor man ikke skal undervurdere betydningen af held

 

Vi har en utrolig evne til at ligge vores egne evner til grund for vores succeser, og glemme betydningen af held. Det gælder både når vi vurderer årsagen til salg og indtjening, værdien af markedsføring og selvfølgelig også når vi ligger næste års budgetter.

 

Mange budgetter udarbejdes efter omhyggeligt beregnede statistikker der er baseret på sidste års salg og markedsføring. Andre gange bliver sidste års salg forhøjet med en fast procentdel. Begge dele kan være ganske udmærket, og begge dele kan også ende ud med at tegne et godt billede af hvordan året kommer til at gå - hvis man er heldig.

SEM - MARKEDSFØRING PÅ GOOGLE

 

Of course you can profit from adds on Facebook (Or how to succeed with adds on FB)

 

Many businesses is still using adds in the printed media, but this is soon to be history - Facebook is taking over. I have many times heard even from marketing professionals that "You can´t profit from adds on Facebook" or "You have to have more than 10.000 followers on FB before your adds will work". Fact is, that this is all wrong. Anybody can profit from adds on Facebook and they can do this even if they have only a few followers. All it takes is a bit of hard work.

SKAL VI BYGGE FREMTIDEN SAMMEN?

 

360online baserer sig på partnerskaber. En handel er kun god, hvis både sælger og køber er glade. Når man arbejder efter byg, mål, lær metoden, forudsætter det også at alle parter der er involveret i projektet deler deres viden, og samarbejder om at blive bedre hver eneste gang, der udvikles. Vi kan derfor ikke bygge din virksomheds fremtid, men vi kan bygge den sammen!

Fotos: Michael Berg Photography, www.michaelberg.dk