SEM

 

ADWORDS HANDLER IKKE OM STØRRELSEN PÅ BUDGETTET ...

Adwords med

360online

 

 

MED ADWORDS RAMMER DU KUN KUNDERD ER ER INTERESSEREDE

 

SEM (søgemaskine markedsføring) der idag primært er Adwords på Google, er en billig måde at lave digital markedsføring på. Fordelen ved Adwords er, at reklamerne kun bliver vist, hvis der bliver foretaget en søgning på Google på bestemte søgeord i bestemte områder. Derfor rammer man næsten altid kunder med interesse for ens produkt eller ydelse, og så betaler man kun per klik på annoncen.

 

For at få sammensat den rigtige og videreudviklet sin Adwords kampagne, er det vigtigt at forstå både virksomheden. produkterne, kundernes behov og hvor tilbudet er relevant. Og deroveni at få udarbejdet de rigtige reklamer og sørge for at kunderne lander det rigtige sted på hjemmesiden når de klikker på reklamen.

 

DU SKAL VÆRE RELEVANT

 

For Google er det vigtigste at de leverer relevante oplysninger på søge forespørgsler. For at kunne sikre at det ikke kun er den virksomhed med det største budget der ligger nummer 1, er prisen på Adwords afhængig af en kvalitetsscore. Det betyder at en virksomhed der har en brugervenlig hjemmeside med relevante oplysninger, i nogle tilfælde betaler helt op til 8 gange mindre, end en virksomhed med en dårligere hjemmeside.

 

Adwords handler derfor ikke alene om størrelsen af budgettet, eller at skrive den bedste og mest fængende tekst, men også omkvaliteten på hjemmesiden hvor man sender kunderne hen.

 

SE MULIGHEDERNE I ADWORDS

 

Adwords handler også om at se mulighederne før de opstår. Kan man ramme kunden når de tager det første skridt på kundevejen, opnår man en klar fordel i forhold til sine konkurrenter, dertil kommer at markedsføringen bliver væsentligt billigere, i det konkurrencen er væsentlig lavere.

 

Så hvis dine kunder bruger Google til at søge informationer om produkter eller ydelser du sælger - så er Adwords en meget stærk salgskanal. Få hjælp til at opsætte nye kampagner og få dine Adwords løbende vedligeholdt og optimeret.

 

 

Hos 360online designer og vedligeholder vi dine Adwordskampagner

BRUGER DU ADWORDS RIGTIGT FANGER DU KUNDEN FØR ALLE ANDRE ...

DESIGN, MÅL, LÆR.

 

"Den digitale udvikling har givet os mange fordele, en af de største er, at prisen for at fejle og der af lære er faldet drastisk."

Få hjælp til online strategi og markedsføring hos 360online

DESIGN

 

Først undersøger vi sammen hvad det er for søgeord din virksomhed gerne vil findes på. Når vi gør det, tager vi hele kundens vej med i betragtning, fra erkendelsen af behovet til selve købet. Derefter bygger om på en eksisterende side eller bygger en helt ny side for hvert søgeord.

Få hjælp til online strategi og markedsføring hos 360online

LÆR

 

Vi undersøger alle de data vi indsamlet, gennemgår feedback og lærer af de konklusioner vi kan uddrage heraf. Vi sørger for at definere og registrere de ændringer vi mener kan hjælpe os til at blive endnu bedre, så vi altid kan huske hvorfor vi har lavet ændringerne.

Få hjælp til online strategi og markedsføring hos 360online

MÅL

 

Vi sørger for at skabe trafik til din side. Det gør vi ved hjælp af Adwords, SEO, CRM eller organisk trafik fra din hjemmeside. Vi gør det for at kunne måle på trafikken og flowet på siden. Både ved hjælp af analyse værktøjer til din hjemmeside, og tilbagemelding fra kunder og ansatte i din virksomhed

Få hjælp til online strategi og markedsføring hos 360online

ÈN GANG TIL

 

Så starter vi forfra igen. På den måde tester vi hele tiden din side, finder de svageste punkter og retter dem, indtil vi har det bedst mulige resultat.

HØR MERE OM DINE MULIGHEDER MED ADWORDS ...

VI BYGGER FREMTIDEN SAMMEN

 

360online baserer sig på partnerskaber. En handel er kun god, hvis både sælger og køber er glade. Når man arbejder efter design, mål, lær metoden, forudsætter det også at alle parter der er involveret i projektet deler deres viden, og samarbejder om at blive bedre hver eneste gang, der udvikles. Vi kan derfor ikke bygge din virksomheds fremtid, men vi kan bygge den sammen!

Fotos: Michael Berg Photography, www.michaelberg.dk